
1
Poznajemy Twój biznes i cele podczas warsztatów naszych specjalistów z przedstawicielami Twojej firmy. Proces projektowy przebiega o wiele płynniej kiedy od początku są z nami osoby decyzyjne.
2
Pracujemy nad przygotowaniem logo – graficy opierają swoje projekty na informacjach od analityka. Zawsze jest to kilka różnorodnych wersji, które będziemy mogli wspólnie omówić.
3
Kolejnym krokiem jest tworzenie materiałów firmowych, których projekt opieramy na informacjach o Twojej firmie, branży oraz konkurencji. Zazwyczaj są to wizytówki, papeteria firmowa – w tym papier firmowy, teczka ofertowa, stopka e-mail i pieczątka – ale także inne elementy zgodne z ustaleniami, np. tabliczki biurowe.
4
Efektem naszej pracy jest Księga Znaku, w którym opisana została koncepcja projektu znaku oraz wytyczne jego użytkowania. W zależności od ustaleń możemy przygotować także System Identyfikacji Wizualnej (pełne wytyczne dotyczące identyfikacji) lub Brand Book.
5
Przekazujemy projekty Klientowi w formie elektronicznej lub elektronicznej i drukowanej. Nie kończymy tym współpracy! Lubimy pracować z Klientami długofalowo i dbać o jak najlepsze dopasowanie kolejnych projektów do specyfiki firmy i branży. Możemy także zaproponować wsparcie ze strony innych spółek Grupy ADream.